E-mailmarketing en nieuwsbrieven

Je werkt bewust aan je bedrijf. Marketing hoort daarbij. Je hebt een aardige mailinglijst opgebouwd die je gebruikt voor je nieuwsbrieven en e-mailacties. Toch valt de respons op je nieuwsbrieven en e-mailacties tegen.

E-mailmarketing is effectief

Onderzoek laat steeds zien dat e-mailmarketing effectief is. Veel effectiever dan de inzet van social media. Een goeie manier dus om nieuwe klanten te krijgen.

Maar hoe zorg je dat e-mails en nieuwsbrieven beter geopend en gelezen worden? En dat je lezers in actie komen en contact opnemen, offertes aanvragen, zich aanmelden voor je programma of je product of dienst bestellen?

Haal meer uit je e-mailmarketing

Wil je dat je e-mailmarketing meer oplevert, dan ondersteun ik je bij het schrijven van effectieve teksten voor je e-mailmarketing.

Wil je bestaande teksten verbeteren? Dan houden we ze kritisch tegen het licht.

  • Nodigt de tekst uit om door te lezen en voelt de lezer zich aangesproken?
  • Is de informatie aantrekkelijk en voldoende gedoseerd?
  • Is de tekst overtuigend en neem je eventuele twijfels bij de lezer weg?
  • Volgen e-mails elkaar logisch op?
  • Heeft de tekst een duidelijk doel en hoe zorg je dat de lezer in actie komt?

Door doelgericht te schrijven en bewust een aantal onderwerpen aan je teksten toe te voegen (of weg te laten), zorg je dat je e-mails beter worden gelezen én dat meer lezers uiteindelijk klant worden.

Verbeter je teksten en verhoog het rendement van je e-mailmarketing

  • Het aantal lezers dat je e-mails openen stijgt
  • Je e-mails zijn aantrekkelijker en worden beter gelezen
  • E-mails zijn doelgericht geschreven en volgen elkaar logisch op
  • Meer lezers melden zich aan, kopen, bestellen, nemen contact
  • Je online verkoop neemt toe!

 

 

Wil je meer informatie? Neem contact op

Met je nieuwsbrieven blijf je in beeld

Je verstuurt regelmatig nieuwsbrieven. Maar of ze het gewenste effect hebben? Je vraagt het je af. Hij wordt lang niet zo vaak geopend en gelezen als je zou willen. Toch levert een goede nieuwsbrief echt wat op. Lees meer ….

Klanten aan het woord

Als webdesigner ben je natuurlijk afhankelijk van een goede copywriter. Agnes en ik hebben elkaar tijdens een ZZP startersdag ontmoet, ik gaf een WordPress workshop en Agnes gaf een workshop over het schrijven van webteksten. Ik was gelijk onder de indruk van haar workshop en tijdens een gesprek kwam ik erachter dat wij dezelfde kijk hebben op de manier waarop een website hoort te functioneren. Nu zijn we 3 jaar en tig klussen verder, nog steeds zeer tevreden en blij met haar inzet!

Mark Botter – Basis Reclame
Agnes FolkersmaE-mail marketing en nieuwbrieven