Nieuwsbrief schrijven

Een goede nieuwsbrief schrijven is waardevol. Daarom zijn je nieuwsbrief en e-mailmarketing bewuste onderdelen van je marketingactiviteiten. Toch vind je het rendement nog te laag.

  • Worden je nieuwsbrief en e-mailacties te weinig geopend en gelezen?
  • Wil je de waarde van je nieuwsbrief voor je lezers vergroten?
  • Wil je je nieuwsbrief professionaliseren?
  • Kost een nieuwsbrief schrijven je te veel tijd?
  • Ben je telkens weer opzoek naar inspiratie?

Nieuwsbrief schrijven werkt

Een goede nieuwsbrief is waardevol, zowel voor jou als voor je klant. Win-win dus. Een nieuwsbrief heb je om je klanten en lezers aan jou te herinneren. Je houdt ze op de hoogte van interessante kennis en ontwikkelingen, nieuwe diensten en producten en je doet ze zo nu en dan een aantrekkelijk aanbod.

Wat levert een goede nieuwsbrief schrijven op

Je lezers melden zich aan voor je nieuwsbrief omdat ze op zoek naar informatie en inspiratie. Ze willen op de hoogte gehouden worden, maar willen daar niet te veel moeite voor doen.

Wat levert een goede nieuwsbrief schrijven op: 

  • Je creëert belangstelling voor je bedrijf en een band met je lezers
  • Je naamsbekendheid neemt toe en je blijft in beeld bij potentiële klanten
  • De nieuwsbrief zorgt dat lezers weer op je website komen. Dit is goed voor je vindbaarheid in Google én biedt verkoopkansen
  • Je brengt lezers en klanten snel op de hoogte van nieuwe producten, diensten en aanbiedingen. Zo maak je optimaal gebruik van je (potentiële) klantenbestand.

Wil je meer uit je nieuwbrief halen?

Tekst die spreekt ondersteunt bij:

  • het bedenken van content voor je nieuwsbrief
  • het schrijven van je nieuwsbrief
  • het redigeren van je nieuwsbrief

 

Wil je meer informatie? Neem contact op

Agnes FolkersmaNieuwsbrief schrijven