Er wordt ontzettend veel geschreven, vandaag de dag.
Maar wordt het eigenlijk wel gelezen?

Mensen lezen steeds minder… lees je met enige regelmaat.
Dat is ook wat, want we schrijven steeds meer!

Iedereen schrijft tegenwoordig, lijkt het wel.
Ik snap het wel, want schrijven is leuk!

Maar schrijven gaat niet altijd vanzelf

Ik ploeter soms wat af. Schrijven kost nou eenmaal tijd en moeite.
Zeker als je met het schrijven wat wilt bereiken.
Je potentiële klanten bijvoorbeeld. Je wilt niet alleen dat ze je teksten lezen…

… je wilt dat ze gaan bellen, mailen, offertes aanvragen, zich aanmelden, je gratis weggever downloaden… dat ze gewoon klant worden!

Uiteindelijk is het doel dat je teksten wat opleveren

Maar hoe zorg je dat je met je teksten jouw ideale klanten aanspreekt? En wat moet je schrijven om te zorgen dat iemand klant wordt? Daar is de afgelopen jaren veel onderzoek naar gedaan en best veel over bekend.

Schrijven is leuk

Maar het is pas echt leuk wanneer je merkt dat je teksten de juiste klanten opleveren. En daar help ik je graag bij!

Agnes Folkersma

  • Houdt van ‘woorden’ en ‘verwoorden’
  • Is altijd op zoek naar de kern van wat iemand te vertellen heeft
  • Wordt geboeid door wie haar klanten zijn, als mens en als ondernemer
  • Is gedreven en staat voor kwaliteit
  • Werkt samen met vaste partners op het gebied van vormgeving, webdevelopment, online marketing en fotografie
  • Werkt vanuit Diepenveen, waar ze woont met man en twee zoons

Kop koffie drinken? Neem contact op.

Uw naam

Uw e-mail

Uw bericht

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Wees gerust. Je gegevens worden alleen gebruikt voor hooguit één keer per maand een blog- of nieuwsbericht.

Agnes Folkersma

Geef je bedrijf online een gezicht en trek de klanten aan die bij je passen.

Agnes FolkersmaOver